En vecka

En vecka har gått och jag kan ticka av några saker av min lista.
 
Åka och hälsa på hemma (händer inom kort)
Åka utomlands (bokat resa) 
Prova på en ny turist aktivitet (Vet inte riktigt om det räknas men var till columbia flowermarket ganska mycket turister var där)
Gå på pubqiuz (Kommer troligtvis hända i veckan)
Gå på soffa bio (Gick och såg Logan den va bra!)
 
Så nu sitter jag är och dricker mitt vattenkaffe! Orkar inte gå ner till Coop så får skylla mig själv. Men jag skulle gärna vilja ha "Riktigt bryggt kaffe".
 
Tänkte att jag skulle bjussa lite på bilder från veckan som gått. 
 
 
Veckan började med en Måndags av med gamla arbetskamrater
 
 
 
Solen började skina så det blev en promenix och fotograferande i parken:)
   
 
Sen avslutades veckan med Sunday Roast och blommor=)
 
Hoppas ni får en underbar vecka!
// Kakan
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Här händer det grejer;) vart ska du/ni åka då?:) kul med lite bilder!

2017-03-06 @ 16:59:58
Postat av: kakan

Ska åka till Portugal i sommar

2017-03-06 @ 21:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0