Trip down memory lane

Yes, so now you see I've become a Londoner;) Eller inte. Mycket har hänt sen sista inlägget!Det var bara en grej jag kom på igår! Vad hände med bloggen?, finns den kvar? och är det nån som använder den? Det var mycket frågor som ploppade upp.

Detta startade tripen som skulle ta mig ner minnenas väg. Inte minns jag allt det här. Var jag ens där? Har glömt det mesta men herregud va jag skratta när jag läste! Alltså jag höll på att inte få syre ett tag. Tänk va livet verkade enkelt.

Sista inlägget jag skrev var 2013 i Mars!
Alltså snart 4 år sedan! I det inlägget hoppades jag att allt det här skulle hända:
Jag vill under 2013: (Jag fyller i vad som hände i fetstilt.)
Fira 25 årsdagen (check lyckades fylla 25år blev firad)
Åka utomlands till ett varmt ställe (Check fick åka till Magaluf )
Åka till London ( Detta hände inte förens tre år senare och det är här jag bor idag)
Bli en människa som gillar att träna( säger detta varje år men chipsen är så goda!) (hände inte och har fortfarande inte hänt)
Köpa lägenhet ( kommer aldrig hända men vill så gärna ) (Flyttade visserligen under samma år men jag köpte aldrig lägenheten)

Så som ni kan läsa har en del hänt. De största för mig är väl att jag flyttade till London där jag nu bor. Vilket inte alltid är det lättaste. I alla fall inte om man heter Kakan. Seriöst har suttit hemma i två dagar för jag kan inte hitta min nycklar. Går jag utanför dörren kommer jag inte in igen och jag vet att dom är någonstans i lägenheten. 

Slutade med att jag vände upp och ner på hela lägenheten och letade ihjäl mig. Kollade min jacka 3 gånger igår och 3 gånger idag. Så när jag väl slängt jackan på sängen i ren frustration vad hittar jag där om inte... Nycklarna! Dom JÄVLARNA har legat i luvan hela tiden fast jag vänt upp och ner på jackan! Så efter två dagar i isolering pallra jag mig till ett av mina favorit cafer:) Där sitter jag nu och undrar vad ni andra har för er:) 

Ni vet att ni är välkommna när ni vill=) 

Miss you guys!

// Kakan


Kommentarer
Postat av: Myran

haha ja du det var verkligen roligt att läsa gamla inlägg!
får se om vi kanske kan få liv i bloggen igen;)
och jag kommer gärna och hälsar på igen snart!
Pussssssss

2017-01-27 @ 12:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0