Den bortglömda bloggen!

Jag hade helt glömt bort den här bloggen, varför vet jag inte. Men det har hänt ganska mycket sen sist. Bytt jobb till kärlkirurgens vårdavdelning och jag trivs verkligen där. Fast nu har jag ju inte vart där på snart 2 år haha. och dom har bytt ut halva personalen så när jag kommer dit i mars är jag typ som en gröngöling och måste lära mig alla nya namn, snark. 
Sen har jag fått eller fött 2 barn. Helt underbara men han som snart är 3 år är i någon slags trotts ålder nu så jag kommer inte ha nått hår på huvudet snart. Men man får tänka *han är underbar*. Jag har hunnit gifta mig i smyg också. Det var kul det var bara min bror och Robins syster som vistelser om det eftersom de skulle vara faddrar till stora A. 
Jag hoppas att ni andra börjar skriva här igen. Det skulle vara kul att läsa igen om vi glömmer bort den igen hehe. Kram på er. // Jessica 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0