Dagens spämande

Nu har det gått några dagar sen vi återupplivade bloggen!:) 
Ser att det skrivs endel iaf:) Ja idag i allafall har vi haft en konversation på telefonen som vi brukar. Men idag slår alla rekord. Anna hitta en massa bilder! Slutade med att jag satt/ vi satt i över en timme och hon skickade bilder. Laura var mindre glad för hon satt i ett möte... Men de va kul=)
 
Efter ca hela dagen i one pice är det dags för mig att ta mig till Upper street. Ska möta Oskar på vägen. Dags för veckans date night ute=)  Tjoho! Imorgon bär det av till Bristol! Dags att röra sig utanför min comfort zone. Har den här veckan åkt till tre nya ställen. Kan säga att det var en pers! Men jag klara det! Tackar google maps för det! Annars hade jag no varit kvar vilsen någonstans mellan Egham och London. 
 
Aja dags att röra sig! Vad gör ni andra i helgen?
 
// KAKAN

Kommentarer
Postat av: Myran

Kul med date night;)
Jag har fått middag hos Jenny och nu kollar vi på spåret:D värsta party-fredagen liksom;)

2017-01-27 @ 22:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0