Rubrik (kan inte komma på nått att kalla detta inlägg)

Dags att ta en kaffe till! Köpte cappucino på påse. Vi får se hur det smakar. Fått dricka en riktig i dag, blev bjuden av en kompis:) Vi åt lunch hos henne och kolla på en film som jag höll upp skämselkudden på. Seriöst det är nått med unga mäniskor som ska ligga första gången / ska försöka hitta tjejer/ killar (nu vill jag göra den där skratt grin gubben).
 
Nu är klockan kvart över fyra. Den här dagen har gått så fort att jag tyckte jag vakna nyss. Har i alla fall gått en promenad på en timme idag:) Så det känns bra! Men nu sitter jag här igen och ska skicka in två ansökningar till jobb som lät intressanta. Känns som att det är jättesvårt att hitta eller rättare sagt göra så att personer ser ditt cv.
Känner mig samtidigt ganska kaxig för  ibland känns det som att jag inte behöver skriva ett personligt brev när jag tycker mitt CV säger det självklara. 
 
Fick i alla fall en insikt att sluta vara grumpy. Insåg ganska snabbt att det inte riktigt passar mig. Så tillbaka till mitt vanliga jag. I helgen blir det till att gå ut på party! Min första hemma fest i detta land:) Ska bli spännande är bjuden på BBQ kalas=). Dags att köpa varmkorv med bröd!=) Funderar på att köpa en dalahäst som present=)
 
Har även börjat med en ny grej där jag skriver upp vad jag gör på dagarna/ ska göra och så bockar jag av dom. Detta gör jag för att se att jag faktiskt gör ganska mycket och inte bara sitter rakt upp och ner. Detta är en liten boost=) 
 
Nä nu in i arbetsannonsernas djungel!
 
 
// Kakan
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig tjej😄

2017-02-09 @ 13:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0