Only me

Why why why..  Idag blir det sängen och krya på sig.
Jag är inte så sjuk kan bara inte äta... ni förstå säkert va jag menar med det tänker inte gå in på fler detaljer. 
Hur som helst så är det bara jag som skriver i bloggen just nu. Why? Kom igen nu jag vet att ni kan;)  Om jag kan skriva om mina magproblem kan säkert ni skriva nått med. Iof är ni säkert lite mer upptagna än mig och när ni skriver vill ni kanske skriva något vettigt.  Inte som jag bara skriva en massa ovettigt trams. 
 
Men i detta ovettiga tramsinlägg tänker jag skriva att jag provat att göra en inpackning på sådant jag hade hemma. Vi får se hur det går och om den fungerade bra. Gör den det kommer jag dela med mig av receptet;) 
 
Tänkte också att jag skulle dela med mig av min "bucket list" för i år vilket kanske kan vara inspirerande på någotvis. 
 
Bucket list 2017 ala kakan:
 
Skaffa ett nytt jobb
Åka och hälsa på hemma
Åka utomlands (inte Sverige eller England)
Se en annan stad i England (inte Bristol, Cambrige, Brighton)
Åka på äventyr med några kompisar
Hoppa i ett gigantiskt bollhav (tack anna för insperationen till detta)
Äta en riktig brunch med hela mimosagrejen också
Prova på en ny turist aktivitet
Ha en vit månad om inte två. (Med detta menar jag ingen alkohol och chips)
Gå på pubqiuz
Gå på spökvandring
Sitta på ett rooftop restaurang
Gå på soffa bio
Gå på konsert
Se The Graham Norton show live om möjligt
Åka båt på Themsen (ska göra det även om jag blir sjösjuk)
Åka till Nothing hill och se blå dörren (redan bockat av)
Åka till Skottland
Göra något som innefattar volontär arbete
 
Sen lär jag fylla på den här listan men de va några små saker jag vill göra de här året.
 
Nä nu ska jag försöka dricka lite vatten och sova.
//Kakan
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en jättebra lista ju!:D

2017-03-01 @ 09:16:52
Postat av: Kakan

Borde kanske vara lite mer storslagen men känns inge kul att skriva upp sådant som antagligen aldrig kommer hända så håller mig till ganska rimliga saker om jag får säga det själv;)

2017-03-01 @ 13:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0