One man (woman) show

Hej hopp!
 
Igår va jag på intervju.. Öö ja vilken frukt är jag.. Många frågor kom och jag var bara helt paff. Kände mig så dum. Men vi får se hur det går. Ibland känns det värre än va det är.
 
Så vad har hänt sen sist. Jo jag åkte till Brighton med en kompis. Detta var jätte trevligt vi gick vi stranden och njöt av havet=) Visserligen regna det och vi som hade tänkt att ha picknik på standen haha. Men Ibland så är det skönt att bara vara=) Slutade med att vi kollade i butiker och njöt av att vara någon annanstans än London. Förstår nu vad min kompis prata om som bott där. Det är en helt annan stämning än i London.
 
Ikväll ska vi på konsert jag och en kompis :)Ska bli skit kul=) Va länge sedan. Det är ingen som jag själv skulle köpa biljett till men jag börja lyssna på han och det är en nice feeling på musiken. Är så glad att hon ville gå med mig=).
 
Idag provade jag typ en kostym.. Insåg snabbt att jag inte gillar det. Men såg inte så dumt ut ändå. Överdelen ser bra ut men seriöst mina ben är inte gjorda för kostymbyxor. Dom är sååå korta!. Tog en kaffe med sambon när jag va och shoppa eftersom han jobbar i närheten så det var mysigt. Han bara men om byxorna är långa ta en mindre storlek. HAHA jag förklarade att mina höfter är lite bredare så kan bara inte gå ner i storlek för att matcha längden.. I sådana fall måste jag gå till nån fancy butik och det har jag inte råd med.
 
Btw varför skriver bara jag.. kom igen nu allesammans=)
 
Aja nu ska jag ta mig ett glas procceco och nuta av att det är helg SKÅL!
 
// Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0