Mina cooking skills

Poached egg on toast vart det idag. Mina första som jag lyckades med !!!=) Förra gången sprack gulan=/ och det blev mer ett stekt ägg som vart kokt (skratt gringubbe) men idag lyckades jag. Ett litet steg för andra, ett stort steg för mig och mina matlagningskunskaper. Ett steg närmare att kunna laga mat utan att brandvarnaren går igång!
Alltid något=) 
 
Nu måste jag bara rensa huvet lite innan jag sätter igång med det jag ska göra. Leta en massa information.Jag har nämligen inte sovit något så är jätte trög i huvudet. Ska börja innom snar framtid iaf=) Måste bara dricka lite kaffe och få i mig lunch. Har kommit på att mitt humör och självförtroende inte mår så bra när jag är hungrig. 
 
Plötsligt händer det. Heltplötsligt står man i köket och ser en mörk gestalt mot fönstret! 9 våningar upp! Jag hoppa till som fan och var glad att jag hade gardinerna igendragna och kläder på mig! Hej hej Fönsterputsare! 
Igår stog det att dom var klara så fick en smärre chock.  Tur att det inte vart som grannen som tittade in när han prata i telefonen i huset mitt emot och jag stog och dansa i min ovissamhet. Sen kolla jag upp skämdes och så hade vi en trevlig vinkning mellan oss (skratt gringubbe) jag skönk lite genom jorden.. 
 
 
// Kakan
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0