Going 🍌🍌🍌as

Först och frĂ€mst vill jag skriva Happy Birthday Laura! 🎂🎈🎉🎁🎈🎈🎉🎉 Önskar att jag kunde vara hemma och firat dig! Men firar dig i tanken och Ă€ter rulltĂ„rta i din Ă€ra!:) 
 
Vet inte riktigt om rubriken blev sĂ„ sjĂ€lvklar som jag tĂ€nkte😂. Jag menar alltsĂ„ att jag börjar gĂ„ bananas;) 
 
FrĂ„n början lockade ledigheten.. men nu börjar jag fĂ„ smĂ„tt panik. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Söka jobb. Ja det Ă€r klart att jag ska söka jobbâ˜ș Men för att jag inte ska bli helt tokig sysselsĂ€tter jag mig med olika saker. Exempelvis igĂ„r var jag hemma och strök,  tvĂ€tta och sedan trĂ€ffa en kompis.  Idag stĂ€da köket. Att stĂ€da köket va helt onödigt nĂ€r jag fick den briljanta idĂ©n att göra rulltĂ„rta (tĂ€nkte pĂ„ dig laura som fyller Ă„r!) och hamburgare. SĂ„ fick stĂ€da om igen😂 Nu har jag gjort det och det dags att skriva ett inlĂ€gg hĂ€r för att sedan söka jobb igen. Haft tvĂ„ intervjuer varav de ena fick jag inte. Det andra vet jag inte Ă€n. Men bara fortsĂ€tta. Ibland kan jag inte förstĂ„ varför jag gjorde som jag gjorde men sen kommer jag pĂ„ varför och kĂ€nner mig nöjd med mitt val.
 
FörstÄr att mÄnga kan tycka jag Àr dum i huvudet som sa upp mig utan att ha ett jobb innan. Men jag skulle aldrig gjort det om vi inte hade pratat om det innan och sjÀlvklart inte om situationen sett annorlunda ut. Men nu tog jag beslutet och jag Ängrar det inte. Dags att göra nÄtt för mig och jag tror att detta sÀtt var det bÀsta för mig. För att jag ska kunna utvecklas Ät de hÄllet jag vill, speciellt yrkesmÀssigt. 
 
Jag kÀnner ocksÄ mig sjÀlv. Jag Àr bekvÀm. Jag skulle aldrig börja söka nytt jobb om jag inte sagt upp mig. Jag skulle aldrig fÄtt "arslet ur vagnen".
 
 
// Kakan 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0