Blommor

Det kommer lite påtryckningar från någon/några;) att skriva i bloggen. Så här kommer det!
Har inte direkt något att skriva om men ska försöka.
 
Börjar med gårdagen. Hade myskväll för mig själv. Dukade upp en ostbricka som förövrigt var slut när jag skulle gå och lägga mig. Skäms lite nu efteråt eftersom jag åt upp en hel mögelost och en halv camenber, själv!
 
Igår kväll sa jag till mig själv att jag skulle gå ner och cykla i gymmet vi har i huset. Hmm... Kan säga när jag vakna i morse var jag inte på humör. Men gick på en lång promenad på typ en timme om man räknar i hop det. Gick till vårdcentralen med en vän som är rädd för sprutor så följde med henne. Väntade i en evighet där. Men det var okej för vi kunde catcha upp. Sen gick vi lite till och fika och sen gick jag hem. Men där emellan fick jag ett sug som är väldigt främmande för mig. Jag ville köpa blommor! 
 
Så nu sitter jag här lyssnar på FOB och tittar på mina blommor medan jag funderar på vad jag ska skriva. 
I helgen får vi besök:) Vilket ska bli kul men oxå väldigt intensivt. Ska på musical vilket alltid är rolig=) 
 
 
Blommorna:
 
Bild från min lilla strapats idag:
 
 
// Kakan
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du skriver:D
Fina blommor du hittade:) hoppas musikalen är bra:)

2017-02-03 @ 12:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0