Välkommen till familjen

Då var det dags igen. Helgen är här. Önskar att förra helgen inte tog slut. Hade besök från Sverige. Det var jättekul=) Så nu har jag fått försmak på att ha folk här igen! Vilket innebär att jag väntar på att ni andra ska komma och förgylla mina dagar;)

Ja och som ni ser i rubriken så har vi nått en ny familjemedlem. I måndags kväll anlände han. Han är så fin! Äntligen tog bara typ 8 år . Men nu är han här och förgyller vårat liv. Seriös hur har jag klarat vardagen utan honom är en fråga och nu till er fråga. Vem fan är det som kommit. Jo det är Andrew =) Han är våran nya köksmästare. Han hackar igenom det mesta och mixar extrem goda smoothies=) Vi har införskaffat en mixer=). Helt sjukt hur nyttig jag känner mig! Har druckit så mycket smoothies att det typ rinner jordgubbar och apelsin ur öronen på mig. Nej det är inget aprilskämt det är så att vi faktiskt har köpt en och jag är galen i den!

Men nog om Andrew, ja jag har döpt han. Idag är det lördag och jag borde antagligen göra nått vettigt men vet ni vad jag orkar inte. Låter så konstig men jag känner så.
Vad händer för er andra i helgen? Hoppas att ni får en härlig lördagskväll och en fin söndag=)

//Kakan



Kommentarer
Postat av: Anna

Andrew verkar ju jättebra;)
Jag va ut på krogen igår med Jennifer och några till! Vi sjöng Singstar innan vi gick ut vilket var sjukt länge sen! Det var roligt:D

2017-04-02 @ 18:51:49
Postat av: Kakan

Låter superkul!:) Å singstar så länge sen!!! Vi måste göra det nästa gång vi ses!:)

2017-04-02 @ 23:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0