Thestoryofus?

2008 bloggen startar...Det har gått många år. Jag har lärt mig leva med nya människor återsett gamla och varit med om diverse inviduella saker. Men vad hände med bloggen?
 
Det är inte alltid lätt att skriva och jag måste erkänna.. Jag har tappat stinget. Känner mig som att bloggen för min del bara finns som ett minne just nu.. Men jag ska börja få den till liv!;) Okej vill inte att den ska börja gå runt och prata och vara en robot;P Menar kanske försöka uppdatera lite mer om vad som händer i mitt liv=)
 
Jag skriver ju i min andra blogg med;) Men tänkte kan väl skriva här med nu när jag väl kom på det=)
Fantastiskt! Sist jag skrev så hade jag kommit hem från en resa=)
 
Nu har det gått X-antal månade och jag känner mig kall och önskar att värmen och solen kom tillbaka. Nä jag ångra mig jag vill att snön ska komma på riktigt vill ha det vitt tilll första december.Mössor vanatar en gigantisk jacka som är supervarm och ha termobyxor=). Dessa saker måste införskaffas! Vill inte frysa häcken av mig när jag väl få stå och vänta på bussen.
 
KAOS! Ja jag använde mig av stora boxtäver!
Igår var jag i skolan till halv tio på kvällen! Jag var lycklig hade fixat det mesta och fått det att fungera någolunda=) Kommer till skolan idag och det blev kaos! Japp så mycket för att hinna in med uppgiften i tid! Får väl göra om den då.. eller i värsta fall gå om kursen. Men tror det löser sig ändå.
De jobbigaste är att jag inte är klar till deadline.. Jag har alltid lämnat in i tid. Blev så sur och muttrig idag =( Gillar inte att vara sur. Livet kändes bättre när jag lämnade skolan och kände att jag inte brydde mig längre!
 Det var min roliga dag haha!;)
 
 
Nu ska jag lägga mig och kolla på ett avsnitt av nån bra serie och sen gå och lägga mig!=)
 
Imorgon nya tag och nya ämnen!=)
 
//
Kakan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0