Hemma!

Ja livet som Semestrare är över åtminstånde tills nästa gång! Resan till Sydkorea var bland de bättre=) Hade det otroligt skönt och det  var lärorikt. Kändes dock lite sorgligt under tiden för det närmade sig hemfärden. Att åka hem från ett ställe brukar inte vara något problem. Denna gång var det ett problem. Skulle åka själv hem. Lämna Boobi och åka hem själv! Aja fem månader är inte så lång tid! Eller? Just nu känns det som en evighet!=( Men när jag börjar skolan så antar jag att livet kommer gå som på räls och helt plötsligt är det januari 2013!=)  Har nu shotsglasen redo för soju drickning;) Så tjejer om ni läser detta... ni vet vad som komma skall;) Saknar er !  Kan ju inte påstå att första veckan hemma börjat bra. Blivit förkyld och fått reda på mindre roliga saker. Men Förkylningen är på väg att fösvinna har bara snuvan kvar! =) Yey!=) 
 
Kollar på ensam hemma och tänker mig bort.. Vill köpa en lägenhet , tapetsera, måla och snickra! Har redan planer på mitt soffbord=) haha Käpp jag vet!
 
Har så mycket som jag skulle vilja skriva om resan men det skulle bli aldelses för långt! Men Är iaf supernöjd med resan=) Sett så mycket nya saker , träffat underbara människor och lärt mig att det är inte farligt att åka själv!=)
 
 
//
 
Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0