Okej det var typ 1 år sen jag skrev blogg känns det som.

Jag läser en massa bloggar men skriver inte själv fy skäms!
Sitter just nu i min Ziperall dress och myser :)

visst dom är skit fula men det här är bara något man går innan för fyra väggar och låst dörr :P.

Läser nu Sara Montazamis blogg :)
http://blogg.veckorevyn.com/saramontazami
Läs den om ni har tid :).

Har fått en tillökning i familjen, vi har fått en Caesar. Ingen vill ha honom så jag och Robin tar hand om honom och det ser ut som att han får stanna. Han är jätte kelig och snäll som tur är.

Har just ätit American Panncake med blåbär jätte enkelt att göra
5 dl mjölk
5 dl mjöl
2tsk bakpulver
3 ägg
1 tsk vaniljpulver

separera äggulan från äggvitan, vispa äggvitan till hårt skum. Blanda in resten av ingredienserna med äggulorna och sen efter det ska man vända i äggviteskummet, bra ord va!. Låt stå och svälla i 30 minuter. Om man vill ha i några bär så går det bra med frysta och ha i det i slutet så det inte blir så rörigt. Lätt som en plätt!
Ha sedan lönsirap på och färsk frukt på. pudra med florsocker om man vill.

Om en timme typ ska jag iväg på Zumba det ska bli kul. Var inte förra veckan för det vart så stressigt sen vart jag typ sjuk :(. Men idag är det nya tag :)


//: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0