Bli aldrig piggare!

Jag känner mig tött hela tiden!!!! Börjar ogilla hösten snart! Vill ha en ljusare tillvaro! Som tur är kommer flickorna på fika:) Det gör mig lite gladare och piggare:D
Hmm tänkte på en sak när jag åkte hem idag. Vart är snön? Jag vill ha snö gillar det:D Fast bara när jag har bra och varma skor på fötterna:D Så det måste införskaffas! Frågan är bara vilka skor man ska ha och att dom faktist är varma!:P Har köpt så många par skor som ser varma ut och är varma tills den riktiga vintern kommer:P 

Aja nu ska jag gå och vila mig innan jag börjar städa lite:P Sen kommer girlsen:D Eller dom kommer ju ganska sent så ... hinner nog läsa lite tilllämpad kommunikation medans jag väntar:P wohoooo!

Haha kom åt någon knapp som gjorde att hela datorn slocknade hehe tror jag måste läsa mycket och datorer och kommunikationen mellan mig och datorn;) hehe


//

Kakan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0