Katy Perry - Firework

Jag har blivit en sån extrem ubernörd på senaste tiden. Efter både jag och Kakan blev besatta av Veronica Mars har jag nu övergått till Martin Mystery. En tecknad serie, som Channi introducerade mig för. Den är skit rolig. :) Finns på youtube. :p Fast det närmar sig sommar, har jag inte kommit in i min läs period än. Har minst 6 böcker jag köpte strax innan jul som jag inte ens har börjat med. Det ser bara snyggt ut i min bokhylla.

I helgen som var var jag med mina syskon, Channi, Emil, Johan och hans flickvän Camilla på bio, vi var och såg Thor. Den var bra, som man kan förvänta sig av en påkostad hollywood film. Men jag gillade den, tyckte det var speciellt kul att det var Kenneth Branagh, som regiserat den. Det är inte ofta man hör hans namn i en action film. Och innan filmen gick vi tjejer runt och shoppade, kom hem med 2 par skor, 2 t-shirts, 2 linnen och en väska. :) Johan jobbade så han kom senare, men emil bara dissade oss, förstår inte varför han inte hade lust att virra runt i Kista med 3 tjejer för shopping?! :p

Och ännu mer pengar spenderade jag när jag beställde 10 blu-ray filmer. Tyvärr klantade cdon sig och skickade fel, så nu måste jag hålla på att skicka tillbaka och hålla på. Suck. Och så han jag gått om Emil, Johan och Fredrik på listan. Det är bara Kurtan kvar men han är den svåraste att slå. Han ligger minst 30 filmer före mig. Men till mitt försvar så klarar jag mig ett tag nu. :)

Kakans födelsedag närmar sig och hon har sagt att hon inte vill ha några presenter, men jag vill ju så gärna! Älskar att köpa presenter, när jag vet vad jag ska köpa iallafall. Jag tycker det är kul. Men det jag vill köpa till henne går på lite med en 1000 kr, vet inte om hon kanske skulle bli lite sur för att jag spenderade för mycket. Vi får helt enkelt se hur det blir.

Vi var hemma hos Laura och kollade på gamla bilder från olika fester man var på för flera år sen. Jag blir så sugen att bara välja ut ett par st på oss tjejer för att rama in och hänga upp. Det skulle bli så fint i lägenheten. :)



//Emma

Hittade dem på google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0