Katy Perry - ET

Jag älskar helger! Synd att de är så korta bara, ;( men man får helt enkelt göra det bästa av situationen. Igår bjöd Channi på middag. Det var jätte gott, sen fick vi tårta till eftermiddagen. Och så såg vi 2 filmer. Först Legion sen Solomon Kane. De var båda bra. :) Kanske värt att köpa själv sen. :)
Idag har vi varit och grattat min systerson Jocke, han fyller 10 år. Så jag åkte upp med mamma och kurt och fikade där. :) På hem vägen stannade vi vid flygfyren och kollade på filmer. De hade Blu-ray filmer på rea, jag köpte 5 st. :) Så nu har jag 105 st. Mamma bjöd på middag, det var extra fin mat idag, för hon hade gäster. min gudmor Anki. :) Har varit igång sen 8 i morse, nu är jag faktiskt seg. Men är fortfarande sugen på att se film, vill inte gå och lägga mig än, då går helgen åt mycket fortare än jag vill. Man vill ju faktiskt dra ut på den så mycket som möjligt. Kanske bode dricka lite cola så att jag vaknar. :p
Nästa vecka ska jag vara ledig torsdag-måndag och då ska jag verkligen njuta av ledigheten. Äntligen lite ledighet. Ordentlig ledighet! Har inte varit ledig sen förra sommaren. :)

Nej, nu ska jag stänga av och slå på en film, vet bara inte om det blir en skräckis, komedi eller action. Bye :)
ps. är besatt av denna låt.

/Emma

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Härligt att du tyckte om maten ^^

2011-06-24 @ 00:27:19
URL: http://channi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0