GRATTIS KAKAN!!!!!

Grattis Kakan på födelsedagen! Och Ullis med självklart! :)

Hoppas att du får skoj på din kväll ute och är väldigt glad att du bjöd med mig, men har tyvärr bara råd med en helkväll på stan denna månad. :p Och det är imorgon. hehe

Ikväll blir det en film kväll för mig :) Har köpt en massa filmer de senaste veckorna och knappt hunnit se hälften av dem än. Börjar med Road House, sen tror jag att det blit Tron Legacy, avslutar med skräckisar. Det är mycket roligare att se skräckfilmer när det är mörkt ute. :)
Har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig imorgon och vilka skor, det är kul att klä upp sig ibland, men fan vilket jobb. Förstår inte hur kakan orkar göra detta nästan varje helg. :p
Jag får ta hand om det imorgon, efter jag har vilat ut länge. :p

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0