OneRepublic - Secrets

Det är sorgligt nog måndag igen, hela veckan är framför mig igen. Helgen var för kort, sov över hos min bror Andreas i lördags, så han slappat större delen av helgen. :p

Min älskade Dumbo gick bort i onsdags, :( Känns jättekonstigt att vara hemma hos Fredrik när han inte är där längre. Väldigt tomt. Vi har haft honom i över 17 år. Saknar honom jättemycket. :,( R.I.P

Är så seg och har en sån extrem huvudvärk nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Är sugen på att läsa min bok, som jag köpte i veckan. Näst sista boken i en serie jag läser. Har väntat i ett år på att den boken ska komma ut. Through stone and sea, av Barb & J.C Hendee. Men vet inte om mitt huvud klarar av det just nu. Kanske bara behöver lite mat, så mår jag bättre sen. Kakan står nu och lagar pannkakor. :)

Har en ny mobil, min fina sony eriksson, bara lade av när jag var hemma och sjuk, så var tvungen att ta en jättegammal som jag hade liggandes i en låda. Tur att jag inte kan slänga saker ordentligt. :p fick låna en ny av mamma. En touch, nokia. Den är helt okey, jag har precis börjat lära mig hur den fungerar. :p
Funderar på om jag kanske ska lägga mig i sängen en liten stund, så min huvudvärk kan minska lite. Om inte Kakan behöver hjälp. Eller så slår jag på Scoobi Doo. Jag köpte dvdn i lördags. Den teckande självklart, eller en utav dem iallafall.

Om jag har tur så, kanske jag kan lära mig hur man sätter den på ljudlös. :p
Önska mig lycka till //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0