Magsjuk och helt tokig!

Ja magsjukan slog till :P Mått mindre bra dessa dagar! Men är äntligen på väg mot mitt rätta jag=)
Den här dagen känns lite tung. Tänkte fördriva tiden med att göra gamla högskoleprov ... Gjorde ett och insåg snabbt att jag inte alls är bra på matte,läsförståelse,problemlösning,engelska läsförståelse och ordkunskap! Alltså kom jag fram till att jag är mindre bra på alla delar! Det är inte de värsta.. Utan att man fick ett "framräknat resultat " vilket gjorde att jag definitivt inte känner mig manad att göra provet alls. Men jag får väl helt enkelt plugga på lite så får jag hoppas att det hjälper!:D
Solen lyser ute och jag känner att jag vill ut och promenera men det är kallt och jag är inte helt frisk=(  Såå får nöja mig med att se solens strålar bryta sig in genom fönstret=) Det är iof mysigt det med man blir automatiskt gladare när det är ljust=)
Ja nu ska jag väl sluta skriva för jag har inte så mycket mer att skriva:P
Jo saknar min Boobi men han är väldigt upptagen och jag mindre frisk så han håller sig på säkerhetsavståd:P
// Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0