Alex Band!

Ja ännu en gång sitter jag här och känner att livet rusar fram ! Jag har nu slutat jobba och sitter och väntar på att få börja plugga=) Livet blir inte alltid som man tänkt sig! Tänkte bli något innom vården men kom in på turism:D Vilket jag är glad för=)

Det är så härligt att sitta här hemma och bara lyssna på min favorit Alex! Hans låtar gör mig lite lugnare när jag känner mig som hispigast ! :P Känner mig glad fast ändå vilsen. Vet inte riktigt varför. Vet ju att jag kommit in på skolan och att jag ska på semester om en vecka:D Jippi=) Kanse är det jag oroar mig över.

Ikväll blir det hemma mys med Emma:D Fast tror jag kommer somna ganska har nämligen inte sovit något för mitt bajs huvud har börja gjort ont igen! I natt somnade jag fyra. Försökte sova tog värktablett men inget funkade så när jag var totalt utmattad somnade jag!:P


Nu ska jag titta till maten :D kyckling i sås med ris:D


// kakan

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var jättegott! Tack för middagen!

2011-08-12 @ 18:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0