Tjofaderittan lambo!! hej hej....

Alltså herre gud!


Nu ska jag inte slösa på ditt namn men gud va trött jag är nu. Mina ögon är som små riskorn. Jobbigt att gå upp tidigt. Var ett tag sen man gjorde det om jag får utrycka mig så. Typ 2 månader, haha okej kanske inte var så länge sen. Fast det känns ikväll kan jag säga dig.
Har beställt hellboy 1 och 2 nu som jag kan se på min dvd spelare. Emma ursäkta mig men vem har dom i region 1 :P då kan man ju inte låna hem dom.

Men idag har jag bäddat sängar. Typ det ända. men jag har kollat på hur dom gör. och det är väl det viktigaste. får inte berätta så mycket invecklat. Men kan säga iallafall, att det är roligt. prata med människor och servera dom :).

Nu har jag druckigt en RedBull och Te. Kan kanske hålla mig vaken i nån timme till. Robin kommer hem typ 00.50 men då lär jag sova som en stock. eller jag borde göra det iallafall.
Har sett alla 3 underworld filmerna nu. Och jag älskar dom. Oerhört. Bra musik och så finns det några som man kan drägla lite över.
Men vet du. jag såg en jätte läcker bild på Robert Pattinson, alltså shit haha. Yum yumm. cacacasuum haha.

Okej nu har jag pratat av mig. har liksom inte någon att prata med. måns och fia bara sover, och så får man inte så bra svar när man pratar med dem. Bara konstiga ljud.

Puss å Kram //: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0