Love the way you lie - Eminem vs Rihanna

Snart är helgen slut, men den har varit fullt upp. I fredags åkte jag, Kakan och Ica till Anna och firade lite, med MacDonalds och sprit. Det var en skitkul kväll, men jag och Kakan blev nästan lite för fulla, kakan behövde ta med en påse på vägen och den blev nästan full. ;) Men vi klarade oss hem, och båda kom upp på morgonen efter. Kakan och Ica skulle träffa Milsina och grilla i skogen. Och jag skulle åka till Norrtälje och fira min syster, hennes man och deras yngste son. Så vi var där ganska länge, sen stannade vi på vägen och åt på MacDonalds. Så det var donken 2 dagar i rad, men det händer inte så ofta, så jag kommer undan med det denna gång. :p
Sen blev det hem ganska sent, köpt chips och ostbågar med mig hem, skulle egentligen bara köpa bröd och mjölk. Planen var att sätta på en skräckfilm och mysa i soffan, men somnade nästan, så jag zappade bara mellan kanalerna och såg 3 filmer samtidigt. Multitasking. :p
vaknade sent, ställde om klockan och så var det inte lika sent längre, hehe :p tittade på någon barnfilm p åtv som handlade om Halloween och häxor, sen har jag latat mig hela dagen, innan jag drog hem till mamma och Kurt med kakor, de bjöd på te och middag. Channi, Danne och hundarna var på besök, Kalle var där över helgen också, han hade sparat ut sitt hår och skägg, att han såg ut som en medlem av Hells Angels. :p
Johan och Camilla hälsade på oss en snabbis också, så det var nästan hela familjen samlade igen. Det var kul, mest för att det inte händer så ofta.
Och nu är det bestämmt att vi ska fira jul hemma hos mig i år. Fan vad jag måste ta och städa och fixa mat. Men mamma lovade att hjälpa mig med det. Iallafall med att laga jukskinka och köttbullar.(För de måste ju ha hemma lagade köttbullar, färdiga duger tydligen inte åt dem!!!) Och inte har jag börjat julhandla än. Det är mycket att tänka på, sen håller jag på att lära mig allt för det nya jobbet, bara jobbat en dag hittills. Men det verkar kul, att få lära sig något nytt. 
Jag må redan ha ätit, men var tvungen att laga mat för att kunna ha matlåda i veckan. Ska snart hoppa in i duschen en snabbis och sen sätta mig framför tvn och se Iron man 2. Kakan håller på att fixa alla dippar. :p 

//Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0