The Pretty Reckless - Make me wanna die

Imorgon är det sista dagen på Bk, det är lite sorgligt men ändå ganska skönt. Har ändå jobbat där i snart 2,5 år. Men kommer att sakna mina arbets kollegor som Marie och Theresa. Jag firade lite för mig själv, genom att shoppa lite. Mest på H&M och gina tricot, men kollade i andra affärer också. :p Hittade den där väskan som jag blev kär i när jag var i stan med mamma. Så var självklart tvungen att köpa den då. :p
Jag har stött på ett nytt problem, jag har läst ut alla mina böcker, så funderar på omm jag ska läsa om någon jag inte läst på länge, typ Dhampir serien eller kanske Asling Gray, men kan inte riktigt bestämma mig ifall jag bara tar Queen of the damned. Har inte läst den på engelska än, men helt ärligt så tror jag inte att handligen kommer att vara så annorlundra än de 4 andra gångerna jag läst den.
I tisdags skulle jag åka och ta kort för ett id kort, till de nya jobbet. Jag kom till medborgarplatsen ganska lätt, men att hitta rätt gata var inte lika lätt och jag gick självklart åt fel håll och gick även runt ett varv runt en byggnad innan jag kom rätt. Men Jag kom dit och de är jag så stolt över. :)
Det är tyst när inte Kakan är hemma, men tror hon kommer hem imorgon, det är en skoldag för henne.
Jag har dammat och dammsugit, tvättat och vikt ren tvätt så nu tycker jag att det är dags för lite slappande. :P Tror att tvättmaskinen är klar, så det är dags att hänga tvätten nu. Sen kanske se en film, blu-ray kanske. :p

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0