skola,sova,plugga,sova, plugga och sova

Ja dagen har varit ungefär som i rubriken! Jag gick till skolan kom hem och somnade. Jag vaknade och började läsa min bok somnade igen.... och så har det hållit på hela dagen. Tror att vädret gör en del också. Regn har ju en tendens att gör mig trött i alla fall. Så nu har jag gett upp hoppet om att få in mer fakta om proteiner och aminosyror. Jag tycker jag kan allt :p Eller jag har iaf inbillat mig det.

Det svåraste är inte att plugga utan det är att få det att fastna. Tur att jag börjat komma på en taktik. Synd att jag kommit på den efter att jag gått ut gymnasiet. Tänk om jag hade kommit på det innan då kanske jag hade haft topp betyg i allt.
Får väl försöka komma in på nån högskoleutbildning och ta till vara på min ny funna taktik :) Eller något.
Igår var en stor dag :D Det var inte bara måndag utan det var den 18 oktober och jag fick träffa en söt liten nyfödd bebis :D En flickbebis :D Är så glad=) fick se den söta tjejen som jag ska hålla på dopet=) Sen fick jag träffa bebisens föräldrar GRATTIS igen:D Storebror till lilla flickan fick jag däremot inte träffa han hade nattat kudden när jag kom. Kul också att alla flickor var med:D Fick träffa alla på en och samma gång :) Det var typ hundra år sedan jag gjorde det.
Imorgon får jag träffa en viss person som jag gillar mycket:D Har inte sett han på typ en vecka=( Tråkigt men sant. Så blir det när man ska gå i skolan och man har olika saker att plugga.
Nej nu blir det lite läsande och sen sova
// Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0