Sjukhusbullar!

Hej mina sötnosar!
Sitter och kollar hollywoodfruar :) de är rätt avkopplande att se på det. Äter skorpor, älskar skorpor. Har Nu en vecka kvar på min praktik :) har gått å sjukt fort alltså. Vad har jag gjort liksom, vart ocial med gamlingar :)
Vill bo i hollywood haha tror du man skulle klara sig där. Man får drömma sig bort iallafall. Tänk att vara rik, stormrik där man bara kan peka på något som man bara vill ha.

Vi har iallafall köpt en lite söt bil :) en Golf från 2007. En mörkgrå en..

Men nu i veckan ska jag hjälpa min mormor och morfar att flytta. Dom kommer bo i en jätte fin lägehet. Men dom har bott i ett hus och ska flytta in i en liten 3:a. GREJER överallt haha. Försöker få lite ordning men et kommer nog ta ett tag


//: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0