Rock and Roll känns det som just nu



Är ledig idag så jag fick sova lite för en gång skull. Har inte sovit så bra på senaste tiden. Har tänkt på massa grejer. Men nu idag så är det Rock and roll som gäller. Ska bara dricka lite kaffe för att få bort de onda i huvudet :P hoppas det hjälper haha.

Min praktikplats är underbar, väldigt trevligt har jag där. Och nu är det bara 2 veckor kvar.. Går så fort. Men jag borde oxå göra lite skolgrejer här hemma. Men jag är sååå trött när jag kommer hem att jag inte orkar liksom :P. Får göra det sen under HÖSTLOVET haha ni hörde rätt. Mitt sista höstlov.

Idag ska jag få träffa Evelina, väldigt söt på bild och hon kommer nog vara sötare i verkligheten :)
Funderade ett tag om jag skulle ha bakat något men jag orkar inte. Så jag får köpa något istället :) men vet inte vart jag ska åka isåfall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0