Matlagning och termos test:D

Ja idag har jag varit i skolan :D  Fick blåsa i någon grej för att se hur mycket luft man hade i lungorna. Ganska roligt faktiskt :D
Ja jag måste berätta att jag och Emma fått en ny medlem i våran familj :D Det är en lite fisk :D Ska köpa fler men det är lite jobbigt att släpa på tåget. Så ska åka någon dag efter skolan och handla några till:D
Ja nu har jag fått dille! Jag har redan lagat mat :) Helt sjukt! Sen såg jag min och Emmas oöppnade termos.... Jag var tvungen att öppna den och testa den! Så nu har jag kokat vatten och ställt ut den på balkongen för att se hur bra den håller värmen:P Bättre att göra det nu :) Vill ju inte sitta ute och sen upptäcka att kaffet är kallt! Så därför gör jag ett test :D
Nu ska jag leta fakta om levern....Ska göra en redovisning om den.
// kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0