Neverstore - Out of Breath

Den här veckan har varit otroligt lång, och det är skönt att den snart är över. Även fast jag vet att det är ett par dagar kvar tills jag är ledig, och att jag har äran att börja kl 7 på morgonen imorgon. Jippi? Men jag slutar iallafall tidigt och ska mest inventera och lite pappers arbete, så jag tror att jag överlever :p
Det är mycket som händer denna vecka, vår underbara Kakan fyller år och blir stor på torsdag. Jag jobbar då, så antar att jag kommer komma hem till en lägenhet med hela Kakans släkt och pojkvännens släkt och alla kompisar. Det kommer vara en kul upplevelse, får använda min lediga tid på onsdag med att hjälpa henne städa. Inte för att det är smutsigt, för vi storstädade nu i onsdags, och det blev jättefint ska jag bara säga! :p

Men det jag verkligen ser fram emot är helgen! Den mycket väl efterlängtade tjejkvällen som jag har varit uppspelt över sen vi bestämde datumet! Så ingen får ställa in! Spelar ingen roll hur förkylda man är eller ifall ens pojkvän känner sig ensam! Annars kommer jag bli ledsen! Har redan börjat planera att köpa små paraplyn till drinkarna och martiniglas. Och skriva ner drinkar som vi måste testa. Jag vill bli riktigt full, minns inte ens när jag var ordentligt dragen sist! Och det får mig att känna mig gammal. Tycker att vi alla förtjänar att ha lite skoj, vi sliter som djur på jobben hela dagarna.

Ska upp jättetidigt imorgon så det är nog lika bra att man hoppar i sängen snart, är tillräckligt trött för det iallafall. :P
//Emma

Kommentarer
Postat av: kakan

Jag kommer inte överge dig>!! nu när vi har extra många glas :P

2010-05-11 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0