Härliga Måndag!

Hej kära du!
Denna helg som vart har vart riktigt trevlig. I Fredags var vi tjejer och killar inne i stan och åt god mat och drack lite drinkar. Vi skulle åka till skansen. Men så vart det inte eftersom det började regna (typiskt) så vi vandrade till Vasaparken där dom hade en "brasa" en stor grill typ haha stockholmare....
Men det var mysigt ändå. Satt på Therese picknikfilt och drack champagne :).

Sen i lördags så hade jag fruktansvärt ont i halsen och var almänt blek. Känndes som om jag var sjuk. Men det gick överpå kvällen då man hade fått i sig lite vin. Kan ju vara så att jag inte kände det p.g.a vinet.. Så åt vi jätte god mat :)


visst ser det gott ut?

Sen i söndags åkte jag och Robin till sollentruna centrum och kollade runt i lite afffärer. Han köpte en Iphone. Är så avis vill verkligen oxå ha en. Så Snygga och shit snabba :|.
Sen efter vi kommit hem kom emma hem till oss. Åt Winerbröd och såg på Jurasic Park haha typiskt mig film :P. Så vi såg 2:a och 3:e filmen. Och så åt vi varma mackor.

Och idag då.. Jobbat, skhit segt. Varitså trött eftersom Måns och Fia har hållt på hela natten med att busa med nå irriterad leksak.

Men gjorde en god middag iallafall i min ensamhet.


Pasta med parmesan, pesto och rostade pinjenötter. Sen Halloumi och Sesam nuggets. En riktig   vegitarisk rätt :) Och såå god. Gjorde en vingrett oxå. Persilja, citronsaft, vitlök, salt och olivolja. Bus enkelt.


Så nu ska jag se på Vampire Diaries eftersom ja gmissade det i torsdags.

Ha de gött //: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0