Seriöst ibland blir jag tokig!

Ja nu har jag bevisat att jag ibland är tokig. Jag ska alltså gå från pendeltåget till jobbet. Där emellan ska jag och Anna in på pressbyrån som nu helt plötsligt heter ostsmörgåsbyrån eller nått åt det hållet i alla fall :P  Vi skulle i alla fall handla lipsyl  och extra ost=) När jag kommer ut där ifrån utbrister jag i lite högre ton. Anna vart är min tidning jag har tappat den! Anna kollar på mig och tänker hade hon en egen tidning.. Sen säger hon hade du ens en tidning.. Jag kommer då på att jag aldrig haft en tidning utan bara suttit och kollat in framsidan på den som hon hade i handen:P Sen går vi vidare mot jobbet. I trappan upp mot vasagatan tänker jag vart fan är min ost.. Frågar Anna. Hon skrattar åt mig och sen kom jag på att jag hade osten i handväskan:P Shit jag är lite virrig.
Nu har jag kollat på 112 på liv och död. Det programmet var jätte bra=) Intressant. Men lite läskigt.
Nu är det dags för mig att kolla på utbildningar får se om jag hittar nått kul man kan läsa:P
// Kakan

Kommentarer
Postat av: Alaska

Förvirrade Kakan! haha:D

2010-03-18 @ 21:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0