Ledig=)

Japp tänkte berätta om nu när jag varit ledig=) Börjar med helgen=) I fredags hum...Lite blurry.... Jo juste vi käkade pizza och smuttade på lite vin=) Jag och girlsen på jobbet=) Vart väl lite lullig. Efter det drog jag mig hem till Oskar=) Där sov jag! Lördagen spenderades runt åkandes för att inhandla grejer i en lite sammankomst med Oskar vänner=) Vi drack och åt mat sen drog vi till KTH! Jippi =)Det var jätte kul! Dansade och hade skoj hela kvällen=) Kom hem efter fyra och sov läääänge! Sen åkte jag till mormor=) Igår jobbade jag och sen åkte jag till Oskars kompis för att glo film :D Men vi spelade tvspel istället =9 Idag är jag ledig! =) Så jag sitter här och jag blir snart tokig måste göra något! ska fråga om Oskar vill gå ner och ta en fika på fiket här nere! Vi får se :P vi kanske ska se bio ikväll nån film som verkar läskig!
// ha de gött=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0