30 seconds to Mars - The Mission

Helgen har varit skön och avslappnad, var och shoppa med Ica i lördags i Kista. Köpte en foundation,pulver, 2 par jeans, 2 skjortor, 1 linne, en tröja, hårfärg och 1 bälte. Så nu är jag pank, men lycklig :p
Ica köpte 2 par fina jeans hon med. Ica hjälpte mig färga håret, sen såg vi på Seven som gick på tv och sen gick jag hem till mamma och kurt, sov över och spenderade söndagen hos familjen. Skönt att inte ha för mycket inplanerat på helgen. :p
Imorgon är det dags för att börja jobba igen, det är synd att helgen inte är längre. För att det hade varit skönt med lite mer ledighet. Men,men.
Kakan kommer hem imorgon, så då får jag fråga ut henne om hur det gick ute på krogen i lördags, hoppas att hon hade kul :p

Snart är det dags att sova.
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0