Lady Gaga - Alejandro

Det är snart bara 2 veckor kvar tills min semester. Gud vad jag längtar. Känner att det behövs lite ledigt nu, speciellt sen Kakan och Oskar redan varit utomlands, sen drar Ica och Robin till Gotland, Laura åker till Finland, Anna har varit i kina och ska bort snart igen. Är jag den enda som inte har råd att åka någonstans i sommar?

Idag har jag varit i stan med Ica och shoppat lite efter jobbet. Det var kul, men synd att det började regna. Åt en gigantisk muffins vid typ 15, och är fortfarande mätt. Lagade bara mat för att ha i matlåda imorgon. Att jag orkade anstränga mig så mycket är ganska otroligt. Jag har blivit riktigt duktig. Handlade bara på rea i stan, förutom muffisen.
Det var kul idag, måste dra med Ica fler gånger, eller alla Tjejerna. Det skulle vara kul, var ett tag sen vi alla hittade på något ordentligt tillsammans. Förrutom när vi så SatC 2 på bio för ett par veckor sen. Det var jätteskoj. :)

Och dagarna tickar ner till den 30:de då Eclipse har biopremiär :) Värsta najs ju!!!! :)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0