ROSA det är guldkanten på mitt liv=)

Japp! Rosa allt är rosa från mina skor som faktist inte är mina från början är rosa, Telefonen är rosa och nu är den här min nya rosa mini pc!=)Jag lyckades själv installera allt och nästan fixa internet själv:P Fick bara lite hjälp av Anna och Emma=) Även min bror och Annas pappa=P varför skrev jag det där? Det var onödigt. hade jag inte skrivit det så hade ni trott att jag klarat av det själv. Men jag är så glad att jag inte pajade datan innan jag öppnade den så bara det är jag glad över.
Idag har jag fått en jävligt god middag min nuvarande fru nr 1(tuttis) hade lagat falukorv och makaroner=) Det var otroligt gott eftersom jag ätit kina mat två dagar denna vecka och även ätit på Gyllene måsen=)
Shit va gott det kan vara med husmans kost ibland! Det är även gott att äta tyrkisk peber ibland:P
Just nu sitter vi här och dricker loka och äter peber:P Emma har packat kylskåpet fullt med loka flaskor även tropikana juice=) Fan det där lät nästan nyttigt!:P

Anna åkte precis här ifrån hon käkade lite korv och makaroner med oss=) tyvärr så åkte hon hem tidigt=( Men jag får juh se henne igen imorgon=) Klockan 20 över åtta förstår nu varför hon ville hem tidigt för att få sova:P Det borde jag gå och göra nu!
Jag försov mig det i morse första gången sen jag började jobba!

Nu ska jag fortsätta kolla in min dator och sen ska jag sova =) Emma spelar rayman:P
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0