Pappers röj, ravioli och chips... ooo glömde loka

Ja som det står i rubriken=) Jag och Emma har idag ätit ravioli och städat ut gamla kartoner:P Äntligen det borta=) De enda som är kvar nu är frigolit. Dom har ingen sortering för det. Det finns iallafall ingen bild på de någonstans.
idag har jag och Anna varit i number 6 :P Där vi byggde en jätte pyramid av bägare=) skulle vilja trycka in bilden här men de gick inte får se om jag får in nån bild:P tänkte ta bilden där jag försöker posa lite för kameran..
Sen skulle jag ta en bild på mina läppar för att skicka till Oskar och säga puss. Det gick inte så bra:P
I helgen blir det kanske lite fest och 20 års kalas=) 

Sov gott vakna tort=) 


försöka se snygg ut.. puta med läpparna

Här är profs posaren:P





Hahaha ett gott försök... Synd att näsan kom med:P Lite kul att den gjorde det viste inte att jag hade en så sne näsa. Men vad gör det =) De syns inte om man inte tittar på mig utifrån grodperspektiv:P


Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Du är så söt Kakan :-D

2010-01-22 @ 07:54:55
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Emma

Oerhört sexig gumman. :p

2010-01-22 @ 17:15:19
URL: http://thestoryofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0