Lady Gaga - Bad Romance

Nu har det gått över en månad sen jag flyttade in, det har gått väldigt fort iallafall. Vi har börjat få till det riktigt ordentligt. Och idag har jag och Kakan plockat bort julen. Lite tidigare än vad man egentligen ska, men det är den enda tiden vi hinner göra det på.
Vi har köpt en tvättmaskin, den är jättefin, men vi har inte kopplat in den än, men det gör vi så fort vi vet hur. :p Och så köpte jag en ny tv, den är jättefin. Och nu kan jag spela mina blu-ray filmer så att det blir bra bild på dem, som det ska vara. Eftersom jag fick ett playstation 3 av min familj i födelsedagspresent. :p
Sov över hos mamma och Kurt igår, så kom hem för bara ett par timmar sen, och både Anna och Kakan är bakis, eftersom de drog ut till Kc igår. Det är ganska kul att mobba dem. Speciellt kakan, som snart ska åka iväg till sin mormor. Fast hon påstår att hon nyktrat till nu, men man kan se på hennes ögon att hon egentligen inte mår så bra. Hehe.
Vet inte riktigt vad mer man kan säga, förrutom att jag ska ha mitt födelsedagsfika på Onsdag 13/1. Samma tid som vanligt. :p
Måste tvinga med er tjejer till sf-bokhandeln  någon dag så jag kan handla lite böcker, läst mina så många gånger nu, men har lånat ett par Terry Pratchett böcker av min syster, så jag kommer nog att överleva en stund till. :p

// Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0