Kent - Töntarna

Nu sitter jag gömd inne på mitt rum, för vill inte störa Kakan och Oskar, som sover och är fett bakis, hehe. Tro mig jag kommer mobba dem som fan för det, eftersom jag mår bra.

Personalfesten, var lyckad, det var skitkul, och bilderna Theresa och Marie tog kommer att följa oss livet ut. Måste erkänna att jag inte alls var taggad på att gå, inte ens igår kväll, men när man väl var där så var det en helt annan sak. Men jag åkte hem ganska tidigt, för jag är den enda som bor i märsta och måste åka hela vägen själv och vill då hellre åka pendeltåg än nattbuss.
Kakan kom hem tydligen vid 5, men jag har inte hört något alls, så sov förmodligen ganska hårt då :p Hotade med att dammsuga, men det ville hon inte alls att jag skulle göra, hehe. Om jag ens kommer att se henne idag innan hon åker till sin mormor, vet jag inte.
Och eftersom vi skjuter upp fotograferingen tills någon annan dag, så kommer jag messtracka Anna, för att jag är relativt uttråkad. :p Och kanske Laura och Ica. :p hehe

Det jag borde göra idag är egentligen att städa undan lite, speciellt i mitt egna rum, men skulle nog inte skada om jag tog hela lägenheten samtidigt. Bokhyllan skulle behövas dammas av, tvn också, det ligger chips rester på mattan i vardagsrummet och ärligt talat så minns jag inte när vi vattnade blommorna sist.
I fredags kom Kurtan hit med en kompis till honom som är elektriker, så de kopplade in vår tvättmaskin, så kanske ska testa att köra den idag :) Tro mig det kan behövas. Kakans tvättkorg är proppfull och det kommer min också vara när jag flyttat över alla kläder från golvet in i den.

Nu är jag hungrig, så funderar på att fixa lite frukost. Om jag orkar, sen kanske bara sitta och läsa min bok, lånade The Dirt av Mötley Crue av min syster, jag är inte mycket för självbiografiska böcker, men denna är riktigt bra. Svår att lägga ifrån sig, rekomenderar den starkt. :p

Och tack till Ica som skickade låten till mig, gillar den väldigt mycket, hoppas att du mår bättre än kakan idag :p

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0