I like

Halsfluss, körtelfeber eller svininfluensan? Bara och välja! Något är det iaf...tror mest på halsfluss dock:P
Mår alltså inte så jättebra...men jag kämpar på ändå!

Ikväll och resten av helgen blir lugn! Måste vila upp mig och bli frisk! Förra helgen var ju...inte så lugn precis:P men kul va de!:) drog till KC med Kakan och innan de förfestade vi hos hennes brorsa.. Han är farlig den där Jonas.. De måste varit hans fel att jag mådde som jag gjorde i söndags:P

Men men snart blir de till att festa igen! Verkar bli fler och fler fester och liknande inplanerade framöver:) jag och Kakan som sa att vi inte skulle dricka på ett tag:P men ser fram emot de ändå!

Nu ska jag fortsätta kolla på Let's dance med mamma (som har fått samma sjukdom som mig:P)
Ha en superbra kväll alla söta små filurer! Vi hörs och ses!

Här får ni en bild på mig och min fru från nyår!


PUSSSSS / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0