En dag som inte vart som alla andra

Ja dagen har definitivt inte varit som den brukar. Började med att jag började senare än vanligt detta händer möjligt vis en gång om året. Sen ska man åka med pendeltåget som naturligtvis var försenat. Som tur var kom tåget som skulle komma en kvart tidigare och jag han i tid=) Men det gjorde inte hon som skulle öppna så vi fick vänta i en lite stund och vips så hade halva dagen gått!:) Sen så gick resten av dagen fort den med. Ja ha sen så skulle man hem igen då var det fortfarande förseningar. Idag sprang jag i rulltrappan igen men jag ramlade inte så som jag gjorde i onsdags morse! Har fett ont i armen och ett blåmärke och en bula. Anna druttade inte heller omkull:P Vi kom båda på tåget helskinnade! Sen satt vi där och jaaa åkte tåg hem:p
Idag när jag efter en del om och men kom hem stod maten på bordet=) Emma hade duktat och gjort lövbiff med pommes=) Fett gott!=)
Nu ska jag kolla på en hemlis som jag och Anna har:P hehe
Ser fram emot helgen=) ska bli skönt med lite ledighet:D Som om jag inte haft det tänker ni säkert:p Men att vara ledig och vara sjuk är olika saker. När man är sjuk kan man liksom inte njuta av att man är hemma utan man ligger mest i soffan och mår jätte dåligt. Det ända som är bra med det är att det är okej att ha täcket i soffan och man får kolla på film fån morgon till kväll=) Även om man som jag ser början av filmen däckar och vaknar när eftertexten kommit fram:P
Så ledighet är bättre man kan gå ut göra som man vill. Vara på party tills fötterna blöder och sova tills dagen blir natt=)
Nu ska jag sluta skriva och snart gå och nanna kudden=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0