Creem Cheese Chips!!! (har inget med saken att göra, men det är såå gott!!!)

Dagen närmar sig sitt slut och jag har precis kommit innanför dörren. Jobbat hela dagen och är ganska trött, men värst av allt är att jag är väldigt hungrig, men har ingen mat hemma för ska inte storhandla förren imorgon bitti. Yeey för mig. Får äta kakor, kanske en bulle eller två. Så att jag överlever :p
Nu väntar en ovanlig vecka för mig, min chef Martin och två av arbetsledarna Matilda och Marie ska åka bort i en vecka, så det är en ny kille från Täby som ska komma och hjälpa till på jobbet, undrar hur det kommer att gå, som tur så jobbar inte jag denna helg. :p De ska åka imorgon och vi har fortfarande inte fått något schema för nästa vecka, om inte det är uppe imorgon så är det inte så jättekul att jobba nästa vecka. Speciellt inte för den enda arbesledaren som är kvar.

På lördag är det inflyttningsfest hemma hos oss, så antar att jag kommer spendera veckan med att planera och städa lite. :p Köper grejer inorgon till det också. :p
Sen är det dags för stinsenfesten som är med jobbet om typ 2,5 veckor och det är jag och Muffins som har ansvaret för att allt går som det ska nu när alla chefer är borta. Och sen får vi inte glömma Laura och Fredriks party, som råkar vara dagen efter. Har inte festat så här ofta sen jag gick i ettan. Snacka om att jag börjar känna mig gammal.

Det är även jag som ska beställa varor under veckan de är borta, mycket av det kan jag redan, men ska göra en grej själv för första gången som jag bara fick en snabb genomgång idag, hoppas att jag inte fuckar upp allt för mycket. Tjejerna litar inte på att Jan ska hantera så mycket själv, eftersom han är relativt ny som arbetsledare. Därför fick jag uppdraget att samla in pengar till festen och pressa svar ur folk. Känner mig nästan viktg :P hehe

Imorgon är min lediga dag, men kommer inte ha så mycket tid över har jag en känsla av, ska upp tidigt för att sätta på en maskin tvätt och duscha, maskinen måste vara klar tidigt så att jag kan åka med mamma och Kurt för att storhandla. Måste vänta på att Kurtan städat på anatomen på morgonen, mamma kan inte köra bil, för hon har brytit armen. :( Hoppas att allt går bra med det. Sen kommer Laura hit på kvällen för att äta middag och allmänt bara snacka skit :p
Och jag är helt ensam i typ 3 veckor för Kakan ska bo hos sin bror under de veckorna han är borta i Thailand, för att rören inte ska frysa och så. Nästan så att jag känner mig lite ensam, speciellt på kvällarna. Det är en ganska stor lägenhet. Sitter mest inne på mitt rum och framför datorn och ser på Vampire Knight, en Anime serie min kompis Anna visade mig för jättelänge sen. Den är bra, men känner mig något som en nörd. Speciellt nu när jag sitter här och funderar på om jag inte ska se om hela Hellsing serien. :p

I lördags var det kul med lite fotostudio med tjejerna, men ska bli läskigt att se bilderna på en större skärm än den på kameran. Får man radera dem på sig själv som man inte gillar? :p

Matdags, Kram Emma :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0