The 69 Eyes - Call Me

Äntligen en ledig dag, efter jobbat 5 dagar stängning i rad så är det väl förtjänt. Och jag har fått mycket gjort, gick upp ganska tidigt, hunnit tvätta,damma,dammsuga,städa undan, vattnat blommorna och gått ut med sopor och glas till soprummet. Sen gick jag hem till mamma och kurt, för de bjöd på middag, som jag var tvungen att laga, för mamma har en bruten arm och kurtan jobbade på övervåningen med renoveringen av mitt gamla rum.
Men sen när jag väl kom hem, så blev jag mindre effektiv, efter att ha suttit vid datorn och slöat, så hittade jag en dunke vin på balkongen som någon ställt ut under festen för ca 2 veckor sen. Trodde den var tom, men nej. Så jag tappade upp ett varmt bad, men det nya badskummet jag köpte till alla hjärtans dag present till mig och Kakan, och tog ett glas vin. Det var skönt, men jag blir ganska rastlös, så låg inte i mer än 30 min. Men nu känner jag mig jätte seg och trött. Alldeles utmattad. Ska nog bara slappa och se på tv eller slå på en film innan jag går och lägger mig. Kommer inte orka något annat, jag tänkte först kolla upp Yoga DVDn jag lånade av Laura, men vet inte om jag riktigt är så sugen på det nu. :p kanske nästa gång. ;)

GRATTIS FREDRIK PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0