Placebo - Running up that hill

Måste bara skriva om dagen, som har varit ovanligt händelserik. Till att börja med så blev jag INTE försenad till jobbet, helt otroligt. SL har haft problem, och det kommer fortsätta så veckan ut hörde jag. Jätte kul, ser fram emot det. Och efter ha kommit 40 min försenad igår och stod och väntade i kylan så länge att jag trodde att mina tår hade blivit till is. Så bestämde jag mig för att klä på mig extra idag, 3 par strumpor, leggins under jeansen ocg 3 tröjor. Jag frös inte idag, det var lite kallt om händerna, men jag hade ett extra par vantar i väskan om det skulle behövas. :P
Sen var det dags för mig, Laura och Ica att gå på vattengympa. Och självklart märkte igen av oss att det stod en lapp om att det var inställt, så vi tog och simmade lite och sen satt vi i bastun, synd att Kakan och Anna inte kunde vara med när vi duschade nakna tillsammans :p ;) hehe
Men nu ska jag nog sova, efter precis sett klart NCIS, så känner jag mig trött och har en lång dag framför mig imorgon :p God natt

/Emma

Från fotosessionen, inte den bästa bilden på oss, men den är söt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0