Ja en dag som gick i surmulans tecken!

Ja idag har jag helt enkelt inte varit på mitt bästa humör=( Känns taskigt mot dom som jobbar med mig för jag kan bli ganska dryg och irriterad. Det är inte erat fel att jag inte sovit bra så förlåt. Nu när det är sagt kan jag juh börja tänka på vad jag skulle skriva för viktigt... Tänk... Tänk.. Ä kom inte på nått. Kan ju säga att min middag inte blev som jag hade tänkt mig. Tänkte vara jätte duktig och steka kotletter koka potatis kanske göra pressad potatis. Men när jag kommer hem inser jag att jag inte har någon potatis=( Så då blev jag arg och gjorde mannagryns gröt=) Det slank ner det med inte lika gott som pressad potatis och kotletter men aja det mättade min hunger=)

Nu är det dags för mig att hänga tvätt. Jippi! =)

Hoppas att jag blir på bättre humör tills imorgon=) Annars blir jag tokig. Gillar inte att bli arg.

Kommer iallafall bli lite gladare ikväll när gott och blandat påsen åker fram=) :p

//kakan

Kommentarer
Postat av: Alaska

Det är lugnt! tycker om dig ändå^^ vilket humör du än är på;)

2010-02-09 @ 23:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0