Hej fina vän!

 

 

Ja det var ett tag sen man ränsade hjärnan! Har liksom inte haft ork att skriva något. Har så mycket att tänka på att man bara slår av. Jobbet och sånt skit, hälsan och sånt som jag har tänkt på i många många år men aldrig fullgjort det. Ser ju ut som en påse full med skit. Alltså det känns inte roligt alls. Man ser sig själv i spegeln och man vill spy. Så här känner jag mig just nu. Men det ändras efter vecka och vecka så. Men jag ska försöka göra så mycket som möjligt.


OK jag hatar pendeltågen!!!!!!!!!! Idag satt jag först stilla vid upplands väsby i 30 minuter sen i sollentuna typ 30 minuter  så en timme bara till sollentuna. Bara för att Arlanda express hade spårat ut vid ulriksdal... BAAAH. kom 45 minuter försent. Men som tur var gjorde det inte något. Puuh.´!


Fast i lördags kväll var en rolig upplevelse. Alla hade jätte fina kläder med sig. Och vi sminkade oss sexiga ;) hehe kommer säkert se för jävlig ut sen då man ser bilderna i störe kvalite :P. men men för väl gömma de bilderna då haha. Så tack för den kvällen tjejer :).


Så nu i helgen ska jag göra alldeles för mycket. Lördag ska jag hem till min morbror som fyllt år. Äta middag där och jag vet inte hur länge vi blir där heller. sen efter det så ska vi åka till therese och emmas inflyttnings fest. Skriver inte in anna för hn har ju inte flyttat dit än. Så först måste jag komma på någon present til lalla de här människorna och det ska jag göra i morgon "Fredag" åka in till stan och leta ihjäl mig. men jag vet typ vad jag ska köpa till flickorna iallafall. Sen måste jag hitta presenter till robin som fyller år nästa söndag :| iiih.

 

Ja

Hej då!! //: Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0