En skön lugn helg utan bosa och hemska bravader!

Ja helgen började med att jag slutade jobbet på fredagen. Sen sprang jag och Tessan runt i stan som tokar för att hinna kolla lite kläder och göra livet lite jobbigare för HMs personal med våra problem:P
Hittade i alla fall lite nya grejer=) Köpte en vibrerande mascara =) Den var helt okej men inte mycket bättre än dom andra vanliga mascarorna som finns!
Sen igår så var jag få middag hos ett par vänner=) Det var super mysigt och världens godaste mat bjöd dom på!=) Så gott=) Vill ha den maten nu=) mm potatis!=) Sen åkte vi hem till Oskar. Så nu sitter jag här medan han försöker plugga. Vet inte om han lyckas så bra för han lär bli störd av mina tryck på tangenterna.
Snart jag ska jag dra mig hem till mormor=) Ska bli mysigt saknar henne. Känns som det var hundra år sedan jag såg henne. Men jag såg henne förra söndagen:P
Aja känns som en bra helg i alla fall=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0