Snö överallt!!! Galet

Ligger i soffan och slapp tittar på tv, är rätt trött men vill inte gå och lägga mig. Men jag borde göra det, för i morgon kommer min farmor hit klockan 11.00 på fika :P tidigt jag vet men hon fick bestämma tiden :) snäll jag är va.
Men sen efter det tänkte jag åka till stinsen, tror jag iallfall. Men det kan ändra sig tills dess.
Min skola är snart slut bara två terminer kvar ;) så på onsdag är det avslutning med fika och snack.

Åker till Gotland över jul och det ska bli riktigt mysigt. Hela robins familj :)

Den här snön blir jag galen på. I morse då jag skulle gå till skolan kom jag knappt över bilvägen för att det var så mycket snö, inte änns plogat vid övergångsstället!!! Så man vart ju dyngsur upp till knäna, great tänkte jag då och svor lite för mig själv.

Sen har jag tillbringat eftermiddagen hemma hos min mormor och morfar :) plockade fram lite julgrejer. Tänk er två stora bokhyllor fulla med tomtar, fick en chock då jag klev in i deras vardagsrum :P mormor samlar på tomtar men viste inte att hon hade sååå många tomtar. Och plus de andra som var lite varstans i lägenheten haha, FINT!!

I morgon kväll ska jag hem till therese och emma, vi ska svulla eller jag sa inte äta så mycket av de goda, men kommer ta med mig muffins och lussebullar jag gjort :) super goda hihi, kan om jag vill.

//: Kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0