Trött och väldigt stressad

Var på dop i lördags. Det var riktigt trevligt. 46 vuxna som pratade väldigt högt, åt god mat och gosade med lilla Oliver. Var så trött igår. Kände mig som en zombie :P. Så låg hemma hela dagen och läste i min favvorit bok till 00.18 på natten, då jag insåg att man kanske ska sova för att man ska ju upp tidigt nästa dag.

Jag är FATTIG!!! alltså det är inte bra att vara sjuk i 2 veckor. Jag ska till tandläkaren idag och betala 3000 kr för en plastbit :( men det är väldigt nödvändigt. Så jag är sjuk stressad att jag inte kommer ha några pengar kvar tills den 26 :| det är liksom 2 veckor tills dess huuuh!!!!!


Kommentarer
Postat av: oskar

krya på dig! själv blev jag lite förkyld i helgen och har precis hunnit smitta therese, hö hö

2010-04-13 @ 11:13:31
Postat av: Anna

Fy fan för dig Oskar! :P

2010-04-13 @ 19:28:45
Postat av: Jessica

Hehe så hon har blivit förskyld stackarn. Du får inte pussa på henne då du är sjuk oskar!!

2010-04-14 @ 10:04:37
Postat av: kakan

bajs nu ligger jag hemma med feber och snorar!!!=( stackars dig Ica. hoppas det var trevligt på dopet=)

2010-04-14 @ 14:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0