Paramore - Brick by Boring Brick

Nu har jag betsällt massor av böcker! Jag har kommit in i min måste läsa böcker period igen. Det kommer nästan varje sommar och då kan jag jobba igenom 20 böcker på typ 3 veckor. Jag hade en sån period i för ett par månader sen, men den varade inte så jätte länge. Det brukar mina anfall inte göra på vintern, vet inte varför det är så. Men nu är min Twiligt box kommit kan jag lämna tillbaka Icas bok. T.o.m Kakan vill läsa dem, det ska bli kul att se. :p
Kanske kan övertala henne att läsa mina´Southern Vampire Novels´också, de är lite mer råa än ungdoms twiligt. Eller åtminstonde´A House of the Night Novels´, de är lättare. 
Med de böcker jag nu beställt har jag alla Charlaine Harris serier som hon skrivit, det är bara Sweet and Deadly och A Secret Rage och som jag inte har än, men de är inga serier, har även inga böcker hon samskrivit med andra författare. Så var jag självklart tvungen att beställa från nästan alla serier jag håller på med. The Silver Dragon Novels, The Vampire Diaries, Dhampir och A House of the Night Novels. :)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0