Helgen i lite bilder :)

Jag hade en väldigt trevlig helg :).
Började med en lite slapp lördag förmiddag som senare begick sig hem till therese och Emma. Robin fick stanna hemma och spela tv spel. För han gillar inte de filmer vi skulle se "Twilight mara" är inget för han haha.



Ärligt så såg jag ingen skillnad på vanlig dvd och bluerey :P.
Men det var riktigt kul att sitta alla samlade eller nästan alla. Laura saknades.


En lite trött Therese. Får skylla på att hon vart sjuk eller nått.


Så vart det lite sexy dance för flickorna när det var dags att byta till New moon och då kom Anna :) :)


Hehe alla ser trötta ut och som tur var så hade vi inget kort på mig.....

Så vi satt och snackade massa goja som vanligt. Måste vi göra fler gånger tjejer!!

Jag väntar verkligen tills

Kommer på bio. Måste se den. EMMA!!!


Är ledig i morgon men jag skulle kunna lägga mig nu. Mina ögon svider som om jag doppat dom i ett saltkar.
Har sökt till Komvux nu också så ni får hålla tummarna för mig :)

Ha det gött
//: Jessica

Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar eran sexydance;) den missade ju jag:(

2010-04-20 @ 19:25:03
Postat av: Emma

Du stavade fel på blu-ray.

:p Jag kan lätt se den med dig :)

2010-04-20 @ 22:14:40
Postat av: Jessica

Emma jag viste inte hur man stavade til ldet :P

2010-04-21 @ 11:51:59
Postat av: Emma

Det är väl självklart! Du bor ju med Robin!

2010-04-22 @ 22:23:02
URL: http://thestoryofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0